zaterdag 20 maart 2010

Jade in opdracht

Een hele tijd geleden heeft een collega mij gevraagd een jasje voor haar dochtertje te maken. Ze vond mijn Jade erg leuk dus de keus voor het model was snel gemaakt. Ik heb het patroon weer iets aangepast zodat hij voor en achter niet zo lang is. Want voor een meisje van 2 is dat niet handig. Ze heeft zelf de stoffen uitgekozen, lekker vrolijk! Ik was er voor de bevalling al aan begonnen en deed steeds kleine beetjes tussen mijn eigen projectjes door. Mijn collega had er niet zo'n haast mee. Nu is hij af en ik ben erg blij met het resultaat. Ik hoop moeder en dochter ook!

I made this Jade-jacket for a college of mine. She picket out the fabric. I'm very pleased with the end result. I hope mother and daughter too!

Liefs Jeannette

4 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een mooi jasmodel en met een vrolijk stipje aan de binnenkant.

Groetjes,
Wendy

PeTrA zei

Hey leuk zeg! En eindelijk af ;)
Op naar alle volgende dingen die je in de planning hebt!

liefs.. Petra

Unknown zei

Heel erg leuk geworden. Ik blijf het leuk vinden om Jade's voorbij te zien komen. Iedereen maakt er toch totaal iets anders van. Je hebt ook leuke voeringsstof gebruikt, van wat ik er zo boven uit zag piepen.
Groeten Renate

Juffrouw Tuttebel zei

Mooi geworden en erg leuke stof.
Leuk dat je dat voor je collega hebt gedaan.

Groetjes Arjanne